Най-новият звездоброец на Renault

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Най-новият звездоброец на Renault

Най-новият звездоброец на Renault

Първи впечатления от новото Renault Megane Coupe-Cabriolet. През изминалия уикенд имахме възможността да изпитаме новият купе-кабриолет на Renault - Megane CC. Карахме колата в сняг и пек, тъй като времето ни предложи метеорологични условия типични както за късната пролет, така и за суровия зимен сезон.

Безспорно на борда на Renault Megane Coupe-Cabriolet, е най-приятно когато времето е слънчево, а твърдият сгъваем таван е прибран в багажното отделение. Тогава автомобилът разкрива своя потенциал напълно.

Французите са успели да увеличат приятното усещане от управлението на кабриолет, като са изтеглили челното стъкло напред (рамката в горния край на предното стъкло е преместена с 6 сантиметра напред), притъпявайки чувството за захлупеност, което е типично за някои представители на откритите модели.

За доброто прекарване на борда на открития автомобил е добавен и малък стъклен дефлектор, който присъства в серийното оборудване на колата. Малкото стъкълце в задната част на кабриолета играе главна роля, като намалява турбуленцията и шума от насрещния вятър в купето, при движение със свален таван.

Въпросния стъклен дефлектор помага до скорост от около 90 км/час, след което задачата му се поема от допълнителния дефлектор с мрежа, който се поставя на задните седалки и ви пази до скорост от около 130 км/час.

Изпробвахме въпросните дефлектори първо в мрачното, снежно време в България. Вероятно сме развеселили минувачите, но какво да се прави такава ни е работата.

При температура на въздуха от 9 градуса по Целзий, облачно време, свален таван и скорост 90-110 км/час, в Megane CC може да водите разговор без да се надвиквате. В салона не е шумно, а вятъра може да бъде усетен най-вече от водачи с ръст над 185 см.

Карахме колата със свален таван в хладното време около час, поради няколко причини. Първата е, че ни хареса, а втората - че таванът се сваля/поставя само когато автомобилът е в пълен покой, а на нас не си се спираше.

Решихме да се преобразуваме в купе на първия светофар с брояч, който показваше, че ни остават повече от 21 секунди до "сигнал зелено". Само толкова са необходими за прибирането/изваждането на тавана, което става напълно автоматично с натискането на бутон.

Заради капризите на времето успяхме да докажем, че Megane CC може да се кара като кабриолет дори в студено време. За целта обаче е добре да не превишавате 110-120 км/час и да използвате възможностите на отоплителната система, която за наше съжаление в случая не разполагаше с подгряване на седалките.

Както и да е, въпреки, че кабриото е способно да ви зарадва и в мрачно време, истинското удоволствие от шофирането му е когато слънцето пече. За наша радост в Гърция, за където пътувахме, времето беше коренно различно.

Там усетихме истинските предимства на Megane CC. Красивите гледки около град Кавала щяха да останат скрити, ако пътувахме с нещо различно от кабриолет, а мирисът на море щеше да достигне до нас, след прецизната филтрираща система на климатичната инсталация...

Въпреки, че не ни се искаше, трябваше да се захлупим с тавана, за да проверим как се представя Megane CC, когато играе ролята на купе.

Тъй като кабриолетите с твърд таван са подходящи за всеки сезон, което означава, че се карат по-често като купе, французите са решили да направят тавана на возилото от стъклени панели.

Те са изработени от Karmann® в Германия, заедно с цялата механика и електроника на тавана. Дори когато времето е студено, а таванът е затворен в салона на Megane CC остава слънчево, благодарение на въпросния стъклен таван, който присъства в стандартното оборудване на колата.


Покривът от темперирано стъкло е с филтър за слънчева светлина с коефициент 35, като в задната част е добавен и допълнителен сенник, за тези, които не обичат да се "пекат" докато пътуват.

За да бъде удобен за всекидневно ползване кабриолетът предлага също така багажно отделение с вместимост от 211 литра при свален таван и 417 литра, когато таванът е мястото си, както и обичайните за модела четири места.

Време е да обърнем внимание на останалите достойнства на Megane CC.

Кабриото е преминало през задължителното заздравяване на шасито, което му гарантира аналогично пътно поведение с това на купето Megane. Когато таванът е на място си, колата стои на пътя като купе, за което има заслуга и по-твърдото окачване.

Когато таванът е свален, возилото става малко по-меко и увеличеното със 160 килограма тегло се усеща. И няма как да бъде иначе, тъй като разпределението на масите се променя, когато тежащия 110 килограма таван се прибере отзад, но пък кефът от шофирането на кабриолет определено не е високата скорост.

Като стана дума скорост, е добре да обърнем внимание и на сигурността на Megane CC. При преобръщане защита на пътниците, е осигурена от предпазна клетка, която е оформена от А-колонките на предното стъкло и ролбарите отзад, които се активират с пиропатрон.

Налични са и двустепенни адаптивни въздушни възглавници, странични въздушни възглавници с двойни сензори за страничен удар, които намаляват на половина времето за активиране, подпори на подглавниците, които се прибират във вертикалната облегалка на седалката, за да се осигури максимална защита на врата и гръбначния стълб при удар отзад, АBS с електронно разпределение на спирачното усилие (EBV), електронна система за екстремно спиране (AFU), ESC с контрол над недозавиването (CSV), система, която следи налягането на гумите, и много други.

Автомобилът който тествахме беше оборудван с турбо двигателя 1.4 TCe 130 и 6-степенна механична предавателна кутия. Двигателят доставя 130 к.с. и 190 Нм, като има работен обем от едва 1397 куб.см. Динамиката която доставя е достатъчна за кабриолет от този клас, а средното потребление на гориво в комбиниран цикъл е около 7,3 литра на 100 км.

За разлика от останалите пет модификации на Megane, купе-кабриолетa се произвежда в заводът „Жорж Бес” в Дуе, северна Франция, заедно с моделите Scenic и Grand Scenic.

Продажбите на новото Megane CC в България стартират днес на цени от 49 300 лв с ДДС.  

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн