Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Вашата количка е празна.
Приятно пазаруване

Каталог

Реклама

HID.bg » Новини » Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Последният самостоятелен кросоувър на японската марка трябва да покаже, че тя още е жива

Основана точно преди сто години, Mitsubishi Мотърс едва ли ще иска да си спомня за последните десет от тях.

ФИНАНСОВО ПРИТИСНАТА, с ограничена гама, свита развойна дейност и накрая изобличена във фалшифициране на данните за разхода, японската компания изглеждаше обречена, преди да бъде погълната от Nissan.  Сега надеждите са за ново начало, а първият му символ е пред вас: Mitsubishi Eclipse Cross.



ИМЕТО ECLIPSE не бива да ви подвежда: това няма нищо общо с някогашното спортно купе. Вместо това имаме един малко по-разчупен на вид кросоувър, под чиято външност се крият всъщност компоненти от ASX и Outlander. Всъщност трите модела са толкова близки, че имат еднакво междуосие. А също и еднакво окачване - „Макферсон” отпред и многораменно отзад.

Все пак амортисьорите тук са нови, а просветът достига 183 милиметра - съвсем достатъчно да се справите с високите български бордюри.

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

ECLIPSE CROSS ИМА И СИСТЕМА за задвижване на четирите колела, която работи с помощта на електромагнитна муфа на задните колела. Японците се хвалят и с векторно разпределение на въртящия момент за повече стабилност в завоите. Но всъщност тук това се постига с активиране на една от спирачките, а не чрез активния диференциал, както е във върховите версии на Outlander.

ТОВА, КОЕТО ОТЛИЧАВА
Eclipse Cross, е дизайнът. Той е дело на Цунехиро Канимото, който повече от двайсет години работеше за Nissan. Моделът изглежда различен, като в същото време запазва характерните черти на марката.

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Новости са хедъп дисплеят на предното стъкло, екранът на мултимедията и този тъч пад, който контролира развлекателната система. Всички те се управляват лесно и носят само зелени точки на автомобила.

Заради голямото междуосие мястото и отзад е достатъчно. Задните седалки се плъзгат, така че багажникът варира от скромните 340 литра до напълно достатъчните 440.

ТЕСТВАХМЕ ВЕРСИЯ
с 1.5-литров бензинов мотор със 163 коня, в който турбото ви дава съвсем приличния въртящ момент от 250 нютонметра. Не сме обаче запленени от вариаторната кутия. Тя върши добра работа в града, като ви освобождава дясната ръка, но на дълъг път може направо да ви скъса нервите. Минус е и по-скоро твърдото окачване.

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Иначе Eclipse има бърз и директен волан. Пъргавината в завоите се подсилва и от системата за задвижване на четирите колела, която е с три режима – автоматичен, за чакъл и за сняг.

СРЕД ПЛЮСОВЕТЕ на модела е и шумоизолацията, която е на доста добро ниво. Добре се справя и системата за свързаност, която се управлява с допълнителен контролер до скоростния лост.

Като цяло идеята на Mitsubishi е да привлече младите хора, които водят по-динамичен начин на живот. Eclipse Cross се управлява лесно, комфортен е, изглежда интересно и предлага някои най-модерни технологии. Въпросът е дали ще е по джоба на въпросните млади хора. Цените стартират от почти 45 000 лева, а за върховите версии достигат 64 000 - немалко за автомобил от този клас.

Зов за завръщане: Тестваме Mitsubishi Eclipse Cross

Изобщо едва ли това ще е бестселърът, който директно да върне Mitsubishi на върха. Но изглежда като добра първа стъпка по този път.

Снимки и видео: Automedia
 

Още по темата
  • Mitsubishi превръща Eclipse Cross в хибрид
  • Mitsubishi работи върху още един SUV

Източник: automedia.bg
Виж още новини
Още новини

Пазарувай Онлайн

Гаранция на стоките

Гаранционният период за всяка стока е посочен в съответната за нея страница. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

econt


Доставка за София в работно време: 9.00-18:30 - 3 лв

Доставка за София експресно за същия ден - 6 лв.

Доставка за цяла България - Еконт Експрес - 6 лв.

Доставка във фиксиран час +2.40 лв.

Плащане при доставка
При получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

Плащане по банков път
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

Онлайн плащане чрез EPAY.BG
Чрез банков превод в указаната от HID.bg сметка.

HID.bg

"Алвиа" ЕООД
София, ул. "Цар Иван Асен II" 60
тел.: 0888 795 001
e-mail: info@hid.bg

Работно време:
Понеделник до Петък 10 - 19 часа
Събота 10 - 14 часа
Неделя - почивен ден



Можете да закупите всички продукти на лизинг чрез TBI Credit.

Срока на лизинга е от 3 до 36 месеца.

Какво ново...

© Всички Права Запазени

уеб дизайн